Leheloend

teisipäev, 15. oktoober 2013

Videoülevaated loodusest!

Kes veel ei tea, siis mina olen sellist tüüpi inimene, kellele meeldib loodust jäädvustada filmides, kasutades videokaamerat. Liikuvat videopilti on pärast põnevam ja huvitavam jälgida. See on minu poolne arvamus. Mõnele inimesele jääb võib-olla fotost väheks ja ta soovib vaadata videopilti, kus on näidatud pisut konkreetsemalt sellest paigast, kohast vms. On inimesi, kes harrastavad looduses filmimise asemel fotosid pildistada.
     Kui vajalikud videoklipid on filmitud ja arvutis lõpikult ära monteerinud, siis lähen internetis sellisele leheküljele, nagu: "Youtube". Seal on võimalik jagada enda videoid teiste inimestega. Kommenteerides saab seal oma arvamust avaldada ning samuti on olemas hindamissüsteem, mis laseb videole hinnangu lisada.
     Teadmiseks teile, et just seal saategi teie minu huvitavaid loodusvideoid vaadata.
Siin on link, mis viib teid minu kanalini: http://www.youtube.com/user/LoodusVaatleja



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar