Leheloend

esmaspäev, 3. jaanuar 2011

Püüan väikest viisi raha teenida juba 12-aastaselt

Ühel päeval mõtlesin, kuidas täiskasvanud teevad igasuguseid töid ning televiisoris näitab lume koristusi jne. Mina otsustasin teha sama.

Tollel päeval siis mõtlesin, et lõikan joonelisest paberist sildid ning kirjutan sinna peale: “Roogime teie autod lumest välja 50 krooni eest”. Järgmisel hommikul kell 10:20 läksin õue ning panin korterite koridoridesse need kuulutused. Kui sildid pandud said, siis läksin oma korteri ette ning hakkasin vabatahtlikult lund rookima.
Kõndisin ringi ka seal piirkonnas, kuhu ma kuulutused panin. Märkasin, et üks inimene ütles: “Oi, kui head teenust pakutakse!” Nägin kui rõõmsa meelega see naine oli. Oleksin peaaegu oma esimese kliendi saanud!
Minult küsiti igasuguseid küsimusi: “Kas sina panid need kuulutused?” Mina vastasin: “Jah, mina panin”. Mulle vastati: “Oi, väga hea, et sellist teenust pakute, sest see on väga kasulik.”
Ühel õhtul rookisime sõbraga ühe auto puhtaks, mis võttis aega üle tunni, sest auto oli kuu aega meeletu tormi ja tuisu all olnud.
Kuid nüüdseks pean võtma sildid maha ja need eurodesse panema. Seekord panen hinnaks 2 eurot ehk Eesti kroonides umbes 30 krooni. Nüüd proovin soodsamalt teha ning võib-olla saangi mõne kliendi omale. 


http://noortehaal.delfi.ee/news/in/puuan-vaikest-viisi-raha-teenida-juba-12-aastaselt.d?id=37709185

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar