Leheloend

reede, 7. jaanuar 2011

Noor rahvaajakirjanik: Nii palju kui on inimesi, on ka huvitavaid lugusid

Rahva hääelele on viimastel kuudel laekunud märkimisväärne kogus põnevaid fotosid ja lugusid kasutajalt Tormipoiss. Delfi otsustas Tormipoisiga ka lühikese usutluse teha. Selgus, et noormees on vaid 12aastane!

Kairo, kust sa pärit oled ja kui vana sa oled?
Minu nimi on Kairo Kiitsak, olen 12-aastane ja õpin Jõgeva Ühisgümnaasiumi kuuendas klassis. Klassikaaslased on mul sõbralikud, saame hästi läbi ning probleeme meil ei ole. Meie klass on põhiliselt poiste päralt, sest tüdrukuid on vähem. Oleme igasuguseid ekskursioon korraldanud. Viimane käisime Lätis, Jurmala veepargis. 

Kuidas sa avastasid enda jaoks Rahva hääle?
Rahva hääle avastasin tänu vanaisale, kes vihjas võimalusele teile kirjutada. Vanaisa luges tavaliselt ikka Delfist uudiseid ning siis ma märkasin seal Rahva hääle rubriiki ning mõtlesin seda uurida. Siis hakkasin lugusi kirjutama ning mõne kuu pärast sain oma esimse preemia.

Mis sulle Rahva hääle puhul meeldib, kuhu võiks veel areneda? 
Rahva hääl on põnev koht, kuhu inimesed saavad oma lugusi saata ja kus võib hea loo või foto eest ka preemia saada. Minu arvates on Rahva hääl väga huvitav koht.

Mis ajendab sind tavaliselt meile kirjutama?
Kui märkan midagi põnevat jätan selle meelde ja võimaluse korral ka pildistan.

Kuidas suhtuvad sinu panusesse Delfi keskkonda sinu perekond ja sõbrad?
Perekond ja sõbrad on minu kirjutistest teadlikud ja suhtuvad sellesse hästi. Olen ka sõpradele neid saatnud. Ka isa ja ema teavad ning neile meeldib, et ma sellega tegelen.

Kas Eestis peaks rahvaajakirjandus üldiselt rohkem levinud olema?
Nii palju kui on erinevaid inimesi, on ka nende põnevaid lugusid ja fotosid.

Kas plaanid ka tulevikus ajakirjandusega tegelema hakata?
Olen sellele küll mõelnud, kuid olen selle jaoks veel liiga noor. Kui suuremaks saan, siis tahaksin võib-olla küll sellist tööd teha.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar